Navazuji na svůj předchozí článek o Komerční bance a inkasu. Komerční banka v tomto směru předvádí neuvěřitelnou neschopnost. Nejen, že inkaso nelze nastavit pro právnické osoby přes internet a tedy musím s každou změnou na pobočku. Navíc je inkaso u Komerční banky téměř nepoužitelné. Možná stačí pro rodinu, ale určitě ne pro firmu.
Potřebuji třeba nastavit, že firma jako Pražská energetika si může z účtu zinkasovat za měsíc například maximálně 50000,- Kč. Nevím přesně kolik plateb to bude. Chci to jenom omezit. Máme hodně elektroměrů a nemohu přesně vědět jaká bude spotřeba. Zavolal jsem do PRE. Žádný problém, nastavte si to u banky. U jiné banky možná, ale u Komerční banky to nejde. Zde mohu nastavit velikost platby a za jak dlouho se bude opakovat. Nevím ani jeden údaj. Vím jenom, že nechci dát PRE neomezené inkaso.
Řeším to s pobočkou, je mi doporučeno dát neomezené inkaso PRE. Jsou ochotní, snaží se mi pomoci, ale navrhují nesmysl. Nemám nic proti PRE, ale neomezený přístup k účtu jim přeci nedám. Komunikuji s centrálou. Emailem mi zasílají spousty textů. Žádný neodpovídá na otázku a neřeší problém. Po asi deseti emailech z nich vyleze, že to nelze.
Závěr: špatné a neochota přiznat neschopnost vlastního systému. Pouze ubohé vytáčky. Máme jeden účet u České spořitelny. Tam to bez problémů všechno jde. Zvažuji převést účty k jiné bance.